Powered by Blogger.
RSS

Farewell to Mr Edward Chong Tat Huing


Pagi 09 March 2011 adalah hari terakhir bos ku berada di office ini. Walaupun nmpk dia sangat happy dengan ketibaan hari ini namum kami semua sungguh terasa kehilangan beliau. Walaupun hanya utk kurang 3 bulan sy ditugaskan bertentang meja dengan beliau namum apa yang saya lalui hari2 di ofis ini akan mula hilang. Sejak awal 2009 sy di tugaskan melaporkan diri kpd beliau. Namum penghujung tahun lepas baru berpeluang bekerja dalam satu office membuatkan sy blh mengenalinya in person walaupun pada ketika itu beliau sudahpn dalam 3 bulan tender period.

Secara kasarnya beliau seorang yang sangat teliti dan sgt mementingkan company ni…. hahaha. tp idia tidak sukakan protocol. Lebih gemarkan semuanya berjalan secara informal

Beliau byk membantu saya dlm karier inii direct * indirectly. Sehingga ke saat akhir dia mash fight something for me. Really appreciated that. Bos yg paling santai saya rasa. Boleh bergurau senda walaupun ada masa ketika sgt serious. Sy akan meindui teman pg sy yg say morning everytime dia bukak pintu office.

Apa2 pn saya berdoa moga dia success dlm kerjaya dia yang seteruskan. Menurut kata orang beliau akan menguruskan perniagaan di negeri kelahiran nya Sabah.. tidak pasti apa jenis perniagaan. Tp panjang umor insyaallah kita jmpa lg walaupun bunyinya seperti agak mustahil.

Apa2 pun terima kasih bos atas segalanya.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: