Powered by Blogger.
RSS

12.12.12

Semalam semua orang bercerita mengenai tarikh cantik. Ini adalah kali terkahir kita bertemu dengan tarikh dimana number berganda 3. lepas ni tak de lagi nombor 13.13.13 mana ada bulan 13 maa..

So, ramai la nak abadikan nombor ni ada something special dalam hidup depa. Actually semua ciptaan Allah ini baik. semua hari baik. tak de hari buru. Cuma orang mungkin mahukan sesuatu yag lebih istimewa dihari istimewa yang jarang kita jumpa. Ada yang bersalin, dapat ank baru, ada yang berkahwin dan sebagainya.

Saya ada dengar radio semalam kalau tak salah saya terdengar dikatakan jabatan pendaftaran menerima hampir 500 pasangan yang akan berdaftar sebagai suami isteri pada tarikh tersebut.

Walaupun jatuh ditengah minggu pada Rabu segalanya tidak mustahil untuk berlaku. Kita buat dia maa.. semua boleh

Beberapa yang saya jumpa ini la.

Yang kahwin



Zakiah Anas (TV3) berkahwin. tapi maaf saya tiada detail sebarang pernikahan mereka. saya cuma ada gambar sahaja


Baby born



Kris dayanti juga dikhabarkan dapat anak pada 12.12.12. anak lelaki seberat 3.6 kg secara pembedahan jam 9 pg. diberi nama Kellen Alexander Lemos.

Ini pulak amat menarik pada saya. Pak cik ni menyambut ulangtahun ke 100 ditarik 12.12.12. dia dilahirkan pada 12.12.1912. wow.. Tahniah pak cik. Tak ramai boleh merasa usia 3 angka apatah lagi pak cik menyambutnya ditarikh istimewa.



Sedikit biodata pak cik ni
Nama: Othman bin Daud
Tarikh lahir 12.12.1912
Asal. Kg Tanah Liat, bukit mertajam
Hobi: mengayuh basikal sejak umur 20 tahun. Sehingga sekrang tidak menghidapi sebarang penyakit kronik


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: